איך יודעים שהטיסה יוצאת בזמן?

הטיסה יוצאת

תוכן עניינים

רבים מאיתנו מחכים בקוצר רוח לחופשה המיוחלת ומקווים שהטיסה שלנו תצא בזמן ללא עיכובים או ביטולים. המאמר יפרט איך יודעים שהטיסה יוצאת בזמן וכיצד תוכלו למנוע את פספוס הטיסה.

 

מסתכלים בלוח הטיסות של רשות שדות התעופה

הדרך המקובלת ביותר אצל רוב האנשים היא להיכנס לאתר המראות ונחיתות של רשות שדות התעופה ולבדוק את שעת ההמראה, מאיזה טרמינל יוצאת הטיסה ומאיזה דלפק מתבצע הצ'ק אין. למרות זאת, מועדי הטיסות הם באחריות חברות התעופה ולכן לא תמיד השעה שמופיעה באתר זהה לשעת ההמראה בפועל. לחילופין ניתן לבדוק את לוח זמני טיסות באתר גודיי.

הטיסה של רשות שדות התעופה

לבדוק מה כתוב בכרטיס הטיסה

כאשר מקבלים את כרטיס הטיסה רשומים עליו כל הפרטים הקשורים למועד הטיסה, השעה, חברת התעופה, מספר הטיסה, משקל הכבודה ופרטי הנוסע. למרות זאת הכרטיס מונפק זמן רב לפני הטיסה ושעת ההמראה עלולה להשתנות.

לכן, מי שעושה צ'ק אין מקוון 48 שעות לפני הטיסה בחברת התעופה יקבל אינפורמציה מדויקת יותר וכרטיס עלייה למטוס. יחד עם זאת יש לקחת בחשבון שגם זה עלול להשתנות.

 

לבדוק עם חברת התעופה

דרך נוספת היא לבדוק עם חברת התעופה לגבי שעת ההמראה. למרות שניתן לבדוק זאת באינטרנט לא תמיד השעה נכונה ולכן עדיף מענה אנושי. המענה האנושי ניתן רק בימי חול ובשעות העבודה ותצטרכו להמתין זמן רב עד שיענו לכם אם בכלל.

 

בדיקה ביישומים ואפליקציות

ניתן לבדוק ביישומים או אפליקציות אשר עוקבים אחר מועדי ההמראה והנחיתה ומותאמים כמעט לכל מקום בעולם. יישומים אלו גם נותנים אינדיקציה על מיקום הטיסה בזמן אמת ולכמה טיסות במקביל.

 

מתי מומלץ להגיע לשדה התעופה כדי לא לאחר את הטיסה?

בדרך כלל מומלץ להגיע 3 שעות לפני ההמראה בארץ ובחו"ל בין 2-2.5 שעות. לאחרונה בשל העומסים בשדה התעופה חברות הנסיעות שינו את ההמלצה ל-4 שעות לפני הטיסה. זה מאפשר לקחת את הזמן בתורים הגדולים של הבידוק הבטחוני, בצ'ק אין, בשיקוף ובדיוטי פרי.

בחו"ל כשעולים על טיסה של חברה זרה אין בידוק בטחוני ולכן הזמנים מתקצרים. יחד עם זאת, ישנם שדות תעופה גדולים כמו בליסבון או בפריז שיש להגיע 3 שעות לפני הטיסה מאחר ומכתתים בהם רגליים וישנם תורים ארוכים.

 

הימנעו מלשכוח מסמכים נחוצים לטיסה

לפני שאתם מגיעים בזמן לשדה התעופה זכרו לקחת את הדרכון, כרטיס הטיסה והוויזה על פי צורך כי בלעדיהם לא תעלו על הטיסה. קחו גם בחשבון את זמן ההגעה לשדה התעופה וצאו בהתאם לצפי הפקקים או כבישים שנסגרו, לחיפוש חנייה בנתב"ג או בהתאם למועדי הרכבת והאוטובוס.

לסיכום, מצד אחד לא מומלץ להגיע מוקדם מדי כדי לא להמתין הרבה זמן לפתיחת הדלפקים ומצד שני לא לאחר ולפספס את הטיסה שלכם.

הטיסה יוצאת

הטיסה יוצאת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו